§ 20 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)
Sekretarz wykonuje funkcję kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie;
- sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą Referatu Organizacyjnego i Kadr, Urzędu Stanu Cywilnego, Biura Obsługi Mieszkańców, Samodzielnego stanowiska ds. obsługi Rady, Samodzielnego stanowiska ds. obsługi biura Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
- pełni nadzór nad funkcjonowaniem Urzędu, organizacją pracy, oraz obsługą interesantów,
- koordynuje działania podejmowane przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,
- opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego oraz projekty jego zmian,
- dokonuje analizy sytuacji kadrowej w Urzędzie i przedkłada Burmistrzowi propozycje usprawnienia pracy w Urzędzie,
- nadzoruje sprawy związane z doskonaleniem kadr,
- nadzoruje czas pracy pracowników samorządowych,
- koordynuje i nadzoruje prace związane z przeprowadzeniem konkursów na stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
- wydaje poświadczenia i zaświadczenia urzędowe,
- prowadzi rejestr zarządzeń Burmistrza,
- koordynuje i nadzoruje zakupy środków trwałych w Urzędzie,
- przyjmuje oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy,
- nadzoruje sprawy związane z rzetelnym i terminowym rozpatrywaniem skarg i wniosków mieszkańców oraz prowadzi ewidencję w tym zakresie,
- koordynuje i organizuje sprawy związane z wyborami, referendami i spisami,
- przygotowuje uchwały dotyczące utworzenia, likwidacji lub przekształcenia gminnych jednostek organizacyjnych,
- przygotowuje konkursy na stanowiska dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych,
pełni funkcję kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, - wykonuje inne czynności powierzone przez Burmistrza na podstawie art. 33 ust.4 ustawy o samorządzie gminnym.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
- opublikował: Maciej Kobiałkadata publikacji: 2020-04-05 18:40
- zmodyfikował: Maciej Kobiałkaostatnia modyfikacja: 2020-04-07 08:13