§ 31 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)
Do zadań samodzielnego stanowiska ds. obsługi Rady Miejskiej należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady, jej komisji w szczególności:
- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrad tych organów,
- przechowywanie uchwał podejmowanych przez organy Gminy,
- przekazywanie podjętych uchwał wg właściwości do Wojewody Podkarpackiego i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
- sporządzanie i eksport wniosków o publikacje uchwał w Dzienniku Urzędowym,
- przekazywanie uchwał do merytorycznych referatów Urzędu i jednostek organizacyjnych,
- publikacja podjętych uchwal w BIP,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie działalności Rady i jej organów,
- przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
- przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji,
- ustalanie z sekretariatem burmistrza terminów posiedzeń komisji Rady,
- protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
- prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady, komisji Rady,
- prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
- organizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady,
- współdziałanie i obsługa jednostek pomocniczych Miasta,
- przechowywanie i udostępnianie protokołów z zebrań organów uchwałodawczych jednostek pomocniczych Miasta.
Główny specjalista ds. obsługi Rady Miejskiej
Krystyna Jabłońska
krystyna.jablonska (at) um.lubaczow.pl;
16 632 80 10 wew. 86