§ 35 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)
Do zadań samodzielnego stanowiska ds. obsługi Burmistrza i Z-cy Burmistrza należy zapewnienie obsługi administracyjnej organu wykonawczego gminy, a w szczególności:
- podejmowanie czynności organizacyjnych, związanych z przeprowadzeniem spotkań, posiedzeń organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza,
- prowadzenie obsługi sekretarskiej i kancelaryjnej Burmistrza i Zastępcy,
- prenumerata czasopism,
- nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, będących na stanie sekretariatu,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych referatów.
Główny specjalista ds. obsługi biura Burmistrza i Zastępcy Burmistrza
Beata Klatka
beata.klatka (at) um.lubaczow.pl;
16 632 80 10 wew. 81