Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • www.lubaczow.pl
  • ePUAP - elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • obywatel.gov.pl - usługi dla obywateli

Treść strony

§ 35 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. obsługi Burmistrza i Z-cy Burmistrza należy zapewnienie obsługi administracyjnej organu wykonawczego gminy, a w szczególności:

  1. podejmowanie czynności organizacyjnych, związanych z przeprowadzeniem spotkań, posiedzeń organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza,
  2. prowadzenie obsługi sekretarskiej i kancelaryjnej Burmistrza i Zastępcy,
  3. prenumerata czasopism,
  4. nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, będących na stanie sekretariatu,
  5. prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
  6. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych referatów.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
  • opublikował: Maciej Kobiałka
    data publikacji: 2020-04-07 09:17
  • zmodyfikował: Maciej Kobiałka
    ostatnia modyfikacja: 2020-04-07 09:17

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 385
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-04-07 09:17