§ 35 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)
Do zadań samodzielnego stanowiska ds. obsługi Burmistrza i Z-cy Burmistrza należy zapewnienie obsługi administracyjnej organu wykonawczego gminy, a w szczególności:
- podejmowanie czynności organizacyjnych, związanych z przeprowadzeniem spotkań, posiedzeń organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza,
- prowadzenie obsługi sekretarskiej i kancelaryjnej Burmistrza i Zastępcy,
- prenumerata czasopism,
- nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, będących na stanie sekretariatu,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych referatów.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
- opublikował: Maciej Kobiałkadata publikacji: 2020-04-07 09:17
- zmodyfikował: Maciej Kobiałkaostatnia modyfikacja: 2020-04-07 09:17
Główny specjalista ds. obsługi biura Burmistrza i Zastępcy Burmistrza
Beata Klatka
beata.klatka (at) um.lubaczow.pl;
16 632 80 10 wew. 81
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stankiewicz; Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr; a.stankiewicz (at) um.lubaczow.pl
- opublikował: Maciej Kobiałkadata publikacji: 2021-04-02 09:46
- zmodyfikował: Andrzej Głaz; Informatyk w Referacie Organizacyjnym i Kadr; a.glaz (at) um.lubaczow.plostatnia modyfikacja: 2023-06-30 12:17