Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • https://www.lubaczow.pl
  • https://epuap.gov.pl/
  • https://obywatel.gov.pl/

Treść strony

Obwieszczenie o procedurze i terminie sporządzania wniosków o sporządzanie aktów pełnomocnictwa

OBWIESZCZENIE

Burmistrz Miasta Lubaczowa

Stosownie do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 września 2010 r. w sprawie sporządzania aktu pełnomocnictwa do głosowania w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast (Dz.U. Nr 170 poz.1146) oraz na podstawie kalendarza wyborczego (Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 września 2010 r. (Dz.U. Nr 171 poz. 1151)

zawiadamia, że wnioski o sporządzanie aktów pełnomocnictwa do głosowania można składać do dnia 11 listopada 2010 roku.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
  • opublikował: Andrzej Głaz; Informatyk w Referacie Organizacyjnym i Kadr; a.glaz (at) um.lubaczow.pl
    data publikacji: 2020-08-05 09:12

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1945
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-08-05 13:51