Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • https://www.lubaczow.pl
  • https://epuap.gov.pl/
  • https://obywatel.gov.pl/

Treść strony

  • IMG_20200329_102035

Burmistrz Miasta - Krzysztof Szpyt

 

telefon: 16 632 80 10 wewnętrzny 31
e-mail: k.szpyt (at) um.lubaczow.pl

Sekretariat Burmistrza Miasta pokój nr A7 - I piętro

 

 

§ 18 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)

Do wyłącznych kompetencji Burmistrza należy:

  1. kierowanie bieżącymi sprawami Miasta i reprezentowanie go na zewnątrz,
  2. podejmowanie czynności należących do jego kompetencji w sprawach nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
  3. powoływanie i odwoływanie w drodze zarządzenia Zastępcy Burmistrza,
  4. występowanie z wnioskiem o powołanie i odwołanie Skarbnika,
  5. wydawanie decyzji z zakresu administracji publicznej,
  6. udzielanie pełnomocnictwa w sprawach należących do jego kompetencji, a w szczególności Zastępcy Burmistrza, Sekretarzowi lub innym pracownikom Urzędu do wydawania decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  7. udzielanie pełnomocnictw procesowych,
  8. składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Miasta,
  9. przygotowywanie projektu budżetu, sprawozdań z jego wykonania, realizacja budżetu Miasta,
  10. wykonywanie uchwał Rady,
  11. przedkładanie na sesje Rady sprawozdań z wykonania uchwał,
  12. reprezentowanie organów gminy w postępowaniu sądowym i administracyjnym,
  13. składanie Radzie wniosków i propozycji w sprawie wykorzystania mienia komunalnego,
  14. koordynowanie działalności służb użyteczności publicznej i miejskich jednostek organizacyjnych,
  15. bezpośrednie kontakty z przedsiębiorcami,
  16. wydawanie zarządzeń wprowadzających w życie regulaminy dotyczące działalności Urzędu,
  17. uczestnictwo w pracach związków i porozumień międzygminnych,
  18. gospodarowanie funduszem płac i innymi funduszami Urzędu,
  19. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu, zawieranie umów z pracownikami samorządowymi oraz kierownikami jednostek organizacyjnych,
  20. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  21. przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od Zastępcy Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz pracowników samorządowych, upoważnionych przez Burmistrza do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
  22. rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczących podziału zadań,
    pełnienie funkcji szefa Obrony Cywilnej,
  23. wykonywanie innych zadań własnych i zleconych, zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza przepisami prawa i uchwałami Rady. 
 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
  • opublikował: Maciej Kobiałka
    data publikacji: 2020-03-31 19:11
  • zmodyfikował: Maciej Kobiałka
    ostatnia modyfikacja: 2020-04-06 10:44

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 8520
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-04-06 10:44:25