Biuletyn Informacji Publicznej
BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • https://www.lubaczow.pl
  • https://epuap.gov.pl/
  • https://obywatel.gov.pl/

Treść strony

§ 19 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)

Zastępca Burmistrza wykonuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.

  1. Zastępcy Burmistrza podlegają bezpośrednio niżej wymienione referaty, biura i samodzielne stanowiska:
    • Referat Rolnictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami,
    • Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska,
    • Referat Inwestycji i Rozwoju,
    • Biuro Promocji i Informacji,
    • Samodzielne stanowisko ds. funduszy zewnętrznych,
    • Informatyk Miejski,
    • Samodzielne stanowisko ds. obsługi inwestorów.
  2. Zastępca Burmistrza wykonuje również inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
  3. Zastępca Burmistrza realizuje zakres zadań i kompetencji Burmistrza zgodnie z podziałem obowiązków dokonanych przez Burmistrza, a w szczególności:
    • wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza,
    • współpraca z instytucjami i urzędami w rozwiązywaniu problemów Miasta,
    • współpraca z Radą i jej komisjami w zakresie swoich kompetencji,
    • nadzór i koordynacja zadań gminnych jednostek organizacyjnych Miasta,
    • zastępowanie Burmistrza w innych sprawach czasie jego nieobecności lub czasowej niemożności pełnienia przez niego obowiązków służbowych,
    • nadzór i koordynacja zadań związanych z inwestycjami i pozyskiwaniem środków z UE i z innych źródeł pozabudżetowych.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
  • opublikował: Maciej Kobiałka
    data publikacji: 2020-04-05 18:58
  • zmodyfikował: Maciej Kobiałka
    ostatnia modyfikacja: 2020-04-07 08:13

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 7923
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-04-07 08:13:20