Realizując postanowienia ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011r. Nr 209, poz.1243) informujemy, że w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie istnieje możliwość skorzystania z usług tłumacza języka migowego dla osoby doświadczonej trwale lub okresowo mającej trudności w komunikowaniu się. Osoba mająca trudności w komunikowaniu będzie mogła umówić się na spotkanie z tłumaczem języka migowego w ważnej sprawie.
KROK 1 - WYBIERZ RODZAJ KONTAKTU.
Chcesz załatwić sprawę w urzędzie i chcesz skorzystać z osobistej pomocy tłumacza wybierz jedną z form kontaktu:
- telefon - za pośrednictwem osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnie, pod nr telefonu: 16.632.80.10.
- mail pod adres: poczta [at] um.lubaczow.pl
- fax pod numer: 16.632.11.91
albo przyjdź do Urzędu Miejskiego i dokonaj zgłoszenia chęci skorzystania z tłumacza języka migowego w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze
KROK 2 - WYŚLIJ ZGŁOSZENIE.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko osoby zainteresowanej,
- propozycję terminu,
- krótkie określenie sprawy,
- kontakt zwrotny, na który zostanie nadesłana informacja z potwierdzeniem spotkania. Zgłoszenia przesłane faksem lub pocztą elektroniczną, w dni wolne lub poza godzinami pracy będą potwierdzane, w pierwszy dzień roboczy następujący po dacie odbioru maila lub faksu.
Termin umówienia spotkania będzie nie dłużej niż w trzecim dniu od dnia otrzymania zgłoszenia.
O miejscu i terminie osobistego spotkania z tłumaczem poinformujemy na kontakt zwrotny.
KROK 3 - PRZYJDŹ NA UMÓWIONE SPOTKANIE.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
- opublikował: Maciej Kobiałkadata publikacji: 2020-04-17 09:52
- zmodyfikował: Maciej Kobiałkaostatnia modyfikacja: 2020-08-11 10:31