BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

  • Urząd Miejski »
  • Struktura Urzędu »
  • Biuro Promocji i Informacji »

§ 24 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)

  1. Do zadań Biura w zakresie promocji należą:

    1. promocja Miasta, jego walorów, osiągnięć na rynku krajowym i zagranicznym,
    2. współpraca z przedsiębiorcami, promocja przedsiębiorczości,
    3. przygotowanie i koordynacja działań związanych z udziałem w krajowych i zagranicznych targach, seminariach, wystawach,
    4. organizacja i współorganizacja wydarzeń promocyjnych na terenie Miasta i Powiatu,
    5. prowadzenie spraw związanych z kontaktami  Miasta z innymi miastami partnerskimi i samorządami, placówkami dyplomatycznymi w zakresie promocji gospodarczej miasta,
    6. współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie szeroko rozumianej polityki promocyjnej Miasta oraz kreowanie pozytywnego wizerunku gminy,
    7. prowadzenie strony internetowej Miasta,
    8. projektowanie i zamawianie materiałów promocyjnych i prowadzenie ich ewidencji,
    9. współpraca w zakresie promocji Miasta z organami administracji rządowej i samorządowej, stowarzyszeniami i innymi organizacjami,
    10. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie wspólnych projektów,
  2. Do zadań w dziedzinie upowszechniania kultury i sportu:

    1. koordynacja działań prowadzonych przez miejskie instytucje kultury oraz sportu,
    2. organizacja obchodów świąt państwowych i gminnych,
    3. przygotowanie uroczystości miejskich,
    4. pozyskiwanie sponsorów na imprezy organizowane przez Miasto,
    5. upowszechnianie kultury fizycznej i sportu, współudział w organizowaniu imprez sportowo - rekreacyjnych na terenie Miasta,
    6. współdziałanie ze stowarzyszeniami, organizacjami  pozarządowymi w zakresie działalności kulturalnej i sportowej,
    7. podejmowanie wraz z innymi organami skoordynowanych przedsięwzięć w celu zabezpieczenia imprez masowych,
    8. przeprowadzenie postępowania i wydanie decyzji w zakresie organizacji imprezy masowej,
    9. przygotowywanie i realizacja zadań dotyczących działalności pożytku publicznego i wolontariatu,
    10. prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zadań w zakresie pozyskiwania środków europejskich i krajowych na projekty miękkie,
    11. współdziałanie z Młodzieżową Radą Miasta, organizowanie jej działań,
    12. współdziałanie z Lubaczowską Radą Seniorów, organizowanie jej działań.
  3. Do zadań z zakresu  informacji turystycznej:

    1. informowanie nt. walorów turystycznych, bazy i możliwości rekreacyjnych na terenie Miasta, powiatu lubaczowskiego,
    2. gromadzenie i przetwarzanie informacji z terenu Miasta,
    3. zbieranie informacji dotyczących aktualnego stanu bazy turystycznej, usług, kultury, sportu, itd. w powiecie,
    4. stała współpraca z Urzędami Miast i Gmin,  Starostwem w zakresie aktualizacji informacji turystycznej.
    5. stała współpraca z właścicielami bazy turystycznej w zakresie promocji i wydawnictw,
    6. działalność wydawnicza i uczestnictwo w targach turystycznych,
    7. współpraca z mediami, promocja turystyki.
  4. Do zadań z zakresu promocji gospodarczej i obsługi inwestorów:

    1. udzielanie informacji, prowadzenie korespondencji i bieżąca obsługa podmiotów i osób zainteresowanych inwestowaniem w Lubaczowie,
    2. przygotowywanie materiałów promocyjnych i ofert dotyczących terenów inwestycyjnych miasta Lubaczowa i możliwości inwestowania w Lubaczowie,
    3. tworzenie i aktualizacja baz danych niezbędnych dla potrzeb inwestorów,
    4. prowadzenie strony internetowej investinlubaczow.pl oraz podstron udostępnionych przez podmioty zewnętrzne na potrzeby promocji i informacji gospodarczej,
    5. przygotowanie i udział w targach, misjach gospodarczych, spotkaniach branżowych,
    6. organizacja szkoleń, konferencji, imprez targowo – wystawienniczych oraz gospodarczych misji przyjazdowych i wyjazdowych,
    7. współpraca z instytucjami, stowarzyszeniami, klastrami, organizacjami wspierania biznesu, środowiskami gospodarczymi i naukowymi oraz podmiotami gospodarczymi w zakresie działań służących rozwojowi gospodarczemu miasta oraz pozyskiwaniu inwestorów,
    8. współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji gospodarczych,
    9. realizowanie przedsięwzięć w ramach projektów z udziałem dofinansowania ze środków zewnętrznych, dotyczących współpracy gospodarczej.
  5. Do zadań z zakresu ochrony zdrowia:
    1. opracowanie i realizacja miejskiego programu rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
    2. prowadzenie punktu informacyjno-konsultacyjnego ds. rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
    3. współdziałanie z organizacjami i instytucjami,
    4. obsługa administracyjno-kancelaryjna Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
    5. prowadzenie działań z zakresu profilaktyki chorób XXI wieku.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
  • Opublikował Maciej Kobiałka
  • Data publikacji 2020-04-06 11:54
  • Ostatnio zmodyfikował Andrzej Głaz; Informatyk w Referacie Organizacyjnym i Kadr; a.glaz (at) um.lubaczow.pl
  • Ostatnia modyfikacja 2024-11-20 10:06

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-06 11:55 przez Maciej Kobiałka
  • zmieniono 2020-04-07 08:15 przez Maciej Kobiałka
  • zmieniono 2024-11-20 10:06 przez Andrzej Głaz; Informatyk w Referacie Organizacyjnym i Kadr; a.glaz (at) um.lubaczow.pl: Aktualizacja Regulaminu na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Lubaczowa nr 19/2024.

Pracownicy Biura Promocji i Informacji

  • Daniel Pilip

    Kierownik referatu - redaktor gazety lubaczów.pl, DTP, grafika, fotorelacje;
    daniel.pilip (at) um.lubaczow.pl;
    16 163 80 10 wew. 61

  • Iwona Marcyniuk

    Podinspektor - redaktor strony lubaczow.pl i gazety lubaczów.pl, Rada Seniorów, Facebook Miasta Lubaczów;
    iwona.marcyniuk (at) um.lubaczow.pl;
    16 632 80 10 wew. 63

  • Krzysztof Świętojański

    Inspektor - fotografia, organizacje pozarządowe, Facebook Miasta Lubaczów, redaktor strony lubaczow.pl;
    krzysztof.swietojanski (at) um.lubaczow.pl;
    16 632 80 10 wew. 62

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Anna Stankiewicz; Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr; a.stankiewicz (at) um.lubaczow.pl
  • Opublikował Maciej Kobiałka
  • Data publikacji 2021-03-29 07:52
  • Ostatnio zmodyfikował Maciej Kobiałka
  • Ostatnia modyfikacja 2021-03-29 07:54
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-12-10 12:22:17
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net