§ 19 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)
Zastępca Burmistrza wykonuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.
- Zastępcy Burmistrza podlegają bezpośrednio niżej wymienione referaty, biura i samodzielne stanowiska:
- Referat Rolnictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami,
- Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska,
- Referat Inwestycji i Rozwoju,
- Biuro Promocji i Informacji,
- Samodzielne stanowisko ds. funduszy zewnętrznych,
- Informatyk Miejski,
- Samodzielne stanowisko ds. obsługi inwestorów.
- Zastępca Burmistrza wykonuje również inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
- Zastępca Burmistrza realizuje zakres zadań i kompetencji Burmistrza zgodnie z podziałem obowiązków dokonanych przez Burmistrza, a w szczególności:
- wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza,
- współpraca z instytucjami i urzędami w rozwiązywaniu problemów Miasta,
- współpraca z Radą i jej komisjami w zakresie swoich kompetencji,
- nadzór i koordynacja zadań gminnych jednostek organizacyjnych Miasta,
- zastępowanie Burmistrza w innych sprawach czasie jego nieobecności lub czasowej niemożności pełnienia przez niego obowiązków służbowych,
- nadzór i koordynacja zadań związanych z inwestycjami i pozyskiwaniem środków z UE i z innych źródeł pozabudżetowych.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
- opublikował: Maciej Kobiałkadata publikacji: 2020-04-05 18:58
- zmodyfikował: Maciej Kobiałkaostatnia modyfikacja: 2020-04-07 08:13