BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie
- Urząd Miejski »
- Struktura Urzędu »
- Z-ca Burmistrza Miasta »
Zastępca Burmistrza wykonuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.
- Zastępcy Burmistrza podlegają bezpośrednio niżej wymienione referaty, biura i samodzielne stanowiska:
- Referat Rolnictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami,
- Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska,
- Referat Inwestycji i Rozwoju,
- Biuro Promocji i Informacji,
- Samodzielne stanowisko ds. funduszy zewnętrznych,
- Informatyk Miejski,
- Samodzielne stanowisko ds. obsługi inwestorów.
- Zastępca Burmistrza wykonuje również inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
- Zastępca Burmistrza realizuje zakres zadań i kompetencji Burmistrza zgodnie z podziałem obowiązków dokonanych przez Burmistrza, a w szczególności:
- wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza,
- współpraca z instytucjami i urzędami w rozwiązywaniu problemów Miasta,
- współpraca z Radą i jej komisjami w zakresie swoich kompetencji,
- nadzór i koordynacja zadań gminnych jednostek organizacyjnych Miasta,
- zastępowanie Burmistrza w innych sprawach czasie jego nieobecności lub czasowej niemożności pełnienia przez niego obowiązków służbowych,
- nadzór i koordynacja zadań związanych z inwestycjami i pozyskiwaniem środków z UE i z innych źródeł pozabudżetowych.
autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
opublikował: Maciej Kobiałka
data publikacji: 2020-04-05 18:58
zmodyfikował: Maciej Kobiałka
ostatnia modyfikacja: 2020-04-07 08:13
Rejestr zmian
- zmieniono 2020-04-05 18:58 przez Maciej Kobiałka
- zmieniono 2020-04-05 19:00 przez Maciej Kobiałka
- zmieniono 2020-04-05 19:04 przez Maciej Kobiałka
- zmieniono 2020-04-06 10:44 przez Maciej Kobiałka
- zmieniono 2020-04-07 08:13 przez Maciej Kobiałka
Stronę wygenerowano: 2024-05-04 16:13:20
Strona wygenerowana z systemu bip.net