BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie
- Urząd Miejski »
- Struktura Urzędu »
- Radca Prawny »
Do zadań Radcy Prawnego należy wykonywanie obsługi prawnej Urzędu, a w szczególności:
- świadczenie pomocy prawnej na rzecz Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy,
- udzielanie pomocy referatom w opracowaniu aktów prawnych,
- występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego, w sprawach dotyczących Miasta i Urzędu w postępowaniu przed sądami powszechnymi oraz przed Naczelnym Sądem Administracyjnym,
- opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Burmistrza,
- udzielanie porad i konsultacji prawnych na rzecz referatów,
- wykonywanie innych czynności przewidzianych w przepisach o świadczeniu pomocy prawnej oraz poleceń Burmistrza w tym zakresie.
autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
opublikował: Maciej Kobiałka
data publikacji: 2020-04-01 21:24
zmodyfikował: Maciej Kobiałka
ostatnia modyfikacja: 2020-04-07 08:23
Rejestr zmian
- zmieniono 2020-04-01 21:28 przez Maciej Kobiałka
- zmieniono 2020-04-01 21:28 przez Maciej Kobiałka
- zmieniono 2020-04-05 18:39 przez Maciej Kobiałka
- zmieniono 2020-04-06 10:50 przez Maciej Kobiałka
- zmieniono 2020-04-06 13:37 przez Maciej Kobiałka
- zmieniono 2020-04-07 08:23 przez Maciej Kobiałka
Radca Prawny
autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stankiewicz; Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr; a.stankiewicz (at) um.lubaczow.pl
opublikował: Maciej Kobiałka
data publikacji: 2021-04-02 10:09
Stronę wygenerowano: 2024-05-11 11:16:46
Strona wygenerowana z systemu bip.net