BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

  • Urząd Miejski »
  • Struktura Urzędu »
  • Radca Prawny »

§ 36 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)

Do zadań Radcy Prawnego należy wykonywanie obsługi prawnej Urzędu, a w szczególności:

  1. świadczenie pomocy prawnej na rzecz Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy,
  2. udzielanie pomocy referatom w opracowaniu aktów prawnych,
  3. występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego, w sprawach dotyczących Miasta i Urzędu w postępowaniu przed sądami powszechnymi oraz przed Naczelnym Sądem Administracyjnym,
  4. opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Burmistrza,
  5. udzielanie porad i konsultacji prawnych na rzecz referatów,
  6. wykonywanie innych czynności przewidzianych w przepisach o świadczeniu pomocy prawnej oraz poleceń Burmistrza w tym zakresie.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
  • Opublikował Maciej Kobiałka
  • Data publikacji 2020-04-01 21:24
  • Ostatnio zmodyfikował Maciej Kobiałka
  • Ostatnia modyfikacja 2020-04-07 08:23

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-01 21:28 przez Maciej Kobiałka
  • zmieniono 2020-04-01 21:28 przez Maciej Kobiałka
  • zmieniono 2020-04-05 18:39 przez Maciej Kobiałka
  • zmieniono 2020-04-06 10:50 przez Maciej Kobiałka
  • zmieniono 2020-04-06 13:37 przez Maciej Kobiałka
  • zmieniono 2020-04-07 08:23 przez Maciej Kobiałka

Radca Prawny

  • Tomasz Zadworny

    tomasz.zadworny (at) um.lubaczow.pl;

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Anna Stankiewicz; Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr; a.stankiewicz (at) um.lubaczow.pl
  • Opublikował Maciej Kobiałka
  • Data publikacji 2021-04-02 10:09
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-12-10 16:36:30
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net