BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

  • Urząd Miejski »
  • Struktura Urzędu »
  • Biuro Obsługi Mieszkańców »

§ 31 (z Regulaminu Organizacyjnego UM)

Do zadań Biura należą zadania w zakresie obsługi interesantów, prowadzenia korespondencji Urzędu, a w szczególności:

  1. udzielanie informacji dotyczącej działalności Urzędu,
  2. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
  3. nadzór nad prawidłowym przekazywaniem przesyłek adresatom miejscowym,
  4. prowadzenie rejestru korespondencji,
  5. wydawanie druków wniosków dotyczących spraw załatwianych w Urzędzie,
  6. udzielanie pomocy interesantom w wypełnianiu druków i formularzy,
  7. przyjmowanie wniosków, pism i kierowanie wg właściwości do odpowiednich Referatów,
  8. sprawdzanie załączników do składanych wniosków pod względem formalnym,
  9. przyjmowanie i kasowanie opłaty skarbowej na złożonych wnioskach,
  10. udzielanie informacji o sposobie i terminie załatwienia spraw,
  11. prowadzenie zadań dotyczących ewidencji działalności gospodarczej,
  12. ustalanie czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,
  13. wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
  14. prowadzenie ewidencji obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie,
  15. obsługa centrali telefonicznej, faksu, poczty elektronicznej Urzędu,
  16. wystawianie dowodów wpłat w sprawach podatków i opłat lokalnych,
  17. wystawianie dowodów wpłat w sprawach gospodarki nieruchomościami,
  18. rejestrowanie korespondencji wchodzącej w systemie obiegu dokumentów, łącznie z korespondencją wpływające z ePUAP,
  19. wystawianie i rejestrowanie zaświadczeń wydawanych z Urzędu.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćDorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
  • OpublikowałMaciej Kobiałka
  • Data publikacji2020-04-07 08:54
  • Ostatnio zmodyfikowałMaciej Kobiałka
  • Ostatnia modyfikacja2020-04-07 08:54

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-07 08:54 przez Maciej Kobiałka

Pracownicy Biura Obsługi Mieszkańców

  • Sabina Bury-Procajło

    Kierownik referatu;
    sabina.bury-procajlo (at) bom.lubaczow.pl;
    16 632 80 10 wew. 103

  • Jakub Piskorski

    Inspektor;
    jakub.piskorski (at) bom.lubaczow.pl;
    16 163 80 10 wew. 104

  • Elżbieta Damm

    Inspektor;
    elzbieta.damm (at) bom.lubaczow.pl;
    16 632 80 10 wew. 102

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treśćAnna Stankiewicz; Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr; a.stankiewicz (at) um.lubaczow.pl
    • Data wytworzenia2024-03-01
    • OpublikowałAndrzej Głaz; Informatyk w Referacie Organizacyjnym i Kadr; a.glaz (at) um.lubaczow.pl
    • Data publikacji2024-03-07 10:31

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćAnna Stankiewicz; Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr; a.stankiewicz (at) um.lubaczow.pl
  • OpublikowałMaciej Kobiałka
  • Data publikacji2021-03-28 22:13
  • Ostatnio zmodyfikowałMaciej Kobiałka
  • Ostatnia modyfikacja2021-03-28 22:15
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-09-11 01:12:06
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net