BIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie
- Urząd Miejski »
- Struktura Urzędu »
- Główny specjalista ds. obsługi biura Burmistrza i Z-cy Burmistrza »
Do zadań samodzielnego stanowiska ds. obsługi Burmistrza i Z-cy Burmistrza należy zapewnienie obsługi administracyjnej organu wykonawczego gminy, a w szczególności:
- podejmowanie czynności organizacyjnych, związanych z przeprowadzeniem spotkań, posiedzeń organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza,
- prowadzenie obsługi sekretarskiej i kancelaryjnej Burmistrza i Zastępcy,
- prenumerata czasopism,
- nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, będących na stanie sekretariatu,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych referatów.
autor lub odpowiedzialny za treść: Dorota Zwierzyńska; Sekretarz Miasta; sekretarz (at) um.lubaczow.pl
opublikował: Maciej Kobiałka
data publikacji: 2020-04-07 09:17
zmodyfikował: Maciej Kobiałka
ostatnia modyfikacja: 2020-04-07 09:17
Rejestr zmian
- zmieniono 2020-04-07 09:18 przez Maciej Kobiałka
Główny specjalista ds. obsługi biura Burmistrza i Zastępcy Burmistrza
autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stankiewicz; Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr; a.stankiewicz (at) um.lubaczow.pl
opublikował: Maciej Kobiałka
data publikacji: 2021-04-02 09:46
zmodyfikował: Andrzej Głaz; Informatyk w Referacie Organizacyjnym i Kadr; a.glaz (at) um.lubaczow.pl
ostatnia modyfikacja: 2023-06-30 12:17
Rejestr zmian
- zmieniono 2023-06-30 12:17 przez Andrzej Głaz; Informatyk w Referacie Organizacyjnym i Kadr; a.glaz (at) um.lubaczow.pl
Stronę wygenerowano: 2025-01-07 02:20:12
Strona wygenerowana z systemu bip.net