logoBIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

RIR.III.271.15.2025 - tryb podstawowy bez negocjacji

Status postępowania: wszczęty
Chronologiczny przebieg postępowania
Dostawa zasilaczy UPS dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
data opublikowania zdarzenia: 2025-09-24 11:52
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2025-09-24
Data końca składania ofert: czwartek 2025-10-02 godz. 12:00
Oznaczenie: RIR.III.271.15.2025
Szczegółowa informacja:

Dokumentacja do niniejszego postępowania znajduje się pod poniższym adresem:

 

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-893666e4-d6b9-4b56-a0e7-6ed3dd6b256c

 

Metryka

  • Opublikował Alicja Rozwód; Inspektor w Referacie Inwestycji i Rozwoju; a.rozwod (at) um.lubaczow.pl
  • Data dodania 2025-09-24 11:52
  • Ostatnio zmodyfikował Alicja Rozwód; Inspektor w Referacie Inwestycji i Rozwoju; a.rozwod (at) um.lubaczow.pl
  • Ostatnia modyfikacja 2025-09-24 11:56
Bezpośredni adres postępowania: https://bip.um.lubaczow.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=91
Stronę wygenerowano: 2025-12-10 12:36:26
Strona wygenerowana z systemu bip.net