RIR.III.271.9.2025 - tryb podstawowy bez negocjacji
Status postępowania: wszczęty
Chronologiczny przebieg postępowania
Dostawa elementów sieci LAN i WiFi oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
data opublikowania zdarzenia: 2025-07-21 14:02
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2025-07-21
Data końca składania ofert: wtorek 2025-07-29 godz. 12:00
Oznaczenie: RIR.III.271.9.2025
Szczegółowa informacja:
Dokumentacja do niniejszego postępowania znajduje się pod poniższym adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a377cfa8-974d-4615-ac2a-5ab013edc152
Bezpośredni adres postępowania: https://bip.um.lubaczow.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=84
Stronę wygenerowano: 2025-12-10 12:44:36
