logoBIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

RIR.III.271.3.2023 - tryb podstawowy bez negocjacji

Status postępowania: wszczęty
Chronologiczny przebieg postępowania
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” – Etap I
data opublikowania zdarzenia: 2023-03-14 14:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2023-03-14
Data końca składania ofert: czwartek 2023-03-23 godz. 12:00
Oznaczenie: RIR.III.271.3.2023
Szczegółowa informacja:

 

 

Dokumentacja przetargowa do niniejszego postępowania znajduje się na miniPortalu pod poniższym adresem:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1253a1ce-c256-11ed-b311-9aae6ad31be8

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1253a1ce-c256-11ed-b311-9aae6ad31be8

Metryka

  • Opublikował Alicja Rozwód; Inspektor w Referacie Inwestycji i Rozwoju; a.rozwod (at) um.lubaczow.pl
  • Data dodania 2023-03-14 13:59
  • Ostatnio zmodyfikował Alicja Rozwód; Inspektor w Referacie Inwestycji i Rozwoju; a.rozwod (at) um.lubaczow.pl
  • Ostatnia modyfikacja 2023-03-14 14:08
Bezpośredni adres postępowania: https://bip.um.lubaczow.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=34
Stronę wygenerowano: 2025-12-10 12:22:30
Strona wygenerowana z systemu bip.net