logoBIP Urzędu Miejskiego w Lubaczowie

RIR.III.271.14.2022 - tryb podstawowy bez negocjacji

Status postępowania: zakończony unieważniony
Chronologiczny przebieg postępowania
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
data opublikowania zdarzenia: 2022-12-21 12:56
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2022-12-21
Data końca składania ofert: czwartek 2022-12-29 godz. 10:00
Oznaczenie: RIR.III.271.14.2022
Szczegółowa informacja:

Dokumentacja przetargowa do niniejszego postępowania znajduje się na miniPortalu pod poniższym adresem:

 

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/defeaf25-af16-4f13-bb2b-5a088129ceee

Metryka

  • Opublikował Alicja Rozwód; Inspektor w Referacie Inwestycji i Rozwoju; a.rozwod (at) um.lubaczow.pl
  • Data dodania 2022-12-21 12:56
Unieważnienie
data opublikowania zdarzenia: 2023-03-30 08:54
Typ zdarzenia: unieważnienie

Metryka

  • Opublikował Alicja Rozwód; Inspektor w Referacie Inwestycji i Rozwoju; a.rozwod (at) um.lubaczow.pl
  • Data dodania 2023-03-30 08:54
Bezpośredni adres postępowania: https://bip.um.lubaczow.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=31
Stronę wygenerowano: 2025-12-15 18:33:43
Strona wygenerowana z systemu bip.net